Social Media Uitbesteden

Ik help jou een jaar lang met jouw social media!

Plan van aanpak, content creatie, verspreiding.

Vind jij het ook lastig om je social media kanalen bij te houden?

  • Je kunt veel, maar niet alles.

    Beheer van social media is een samenspel van meerdere specialiteiten. Het team dat je daar voor nodig hebt, bestaat uit een ontwerper, producer, schrijver, editor en een marketeer. Het liefst bundel je dit in één persoon, maar dat blijkt in de praktijk een lastige klus.

  • Het kost je veel tijd.

    Het bijhouden van ontwikkelingen op digitaal en social vlak, kost veel tijd en indirect ook dus ook geld.

  • Social media = veel werk.

    Het bijhouden van alle platforms kost een MKB-bedrijf al snel 6-14 uur per week. Grotere bedrijven zijn doorgaans 10-20 uur per week zoet. Daarnaast is het niet altijd even goed in te plannen. Wat doe je bijvoorbeeld als je ziek of op vakantie bent?

  • Je moet al zoveel.

    Communicatie wordt in dit digitale tijdperk alleen maar breder. Als ondernemer of communicatiespecialist heb je veel balletjes hoog te houden. Als spin in het web ben je het liefst bezig met hetgeen waar je goed in bent.

  • En dan de inhoud nog.

    Het is niet eenvoudig om altijd de juiste content te plaatsen. Soms weet je niet waar het vandaan moet komen. Alleen maar vertellen wat je die dag gedaan hebt zit men ook niet altijd op te wachten.

  • Social media stopt niet om 17:00.

    De winkel is gesloten en de kassa is geteld. Wat overblijft is de constante mogelijkheid om jezelf te profileren. Gebruikers van social media (lees: jouw klanten) zijn juist actiever na sluitingstijd. Dit kan je wat overweldigen. Een social media bureau is ook buiten kantoortijden actief op jou Facebook-pagina.